Microsoft обучениe и професионални IT консултации за всеки бизнес

"Power BI for Excel Essentials - курс на ITraining - 27-28-ми април!"

Двудневен тренинг, който ще ви запознае с основните процеси и ще ви научи да работите с инструментите, включени в Power BI еко системата, основно – Power Query и Power Pivot.

Научете повече!

pivot excel itrainingСтава дума не за записани видео уроци  без никаква интерактивност, а за истинскo обучениe  с преподавател, в реално време, в една обща „виртуална учебна зала“, където всички са в постоянна  връзка, могат да общуват в чат, в аудио, видео комуникация, както и да споделят екрани и учебни файлове.

 

ITraining обявяваме първия си открит, изцяло онлайн тренинг на тема – „Всичко за Pivot Tables в Excel“.

Той е с продължителност 8 учeбни часа и е предназначен за всеки, който има знания и опит в използването на Microsoft Excel на ниво Basic към Intermediate. Препоръчително е да се познават типовете данни в Excel, някакъв oпит в сортирането и филтрирането на таблици, както и умение за използване на функции като SUM(), MIN(), MAX(), AVERAGE().

След преминаване на обучението, курсистите ще могат да създават и да контролират съдържанието на обобщената таблица. Ще боравят успешно с филтрите, функциите и изчислителните полета, както и ще могат да създават динамични репорти чрез dashboard.

Основните модули в съдържанието на онлайн курса са:

  • Модул 1: Какво е Pivot Table
  • Модул 2: Елементи на Pivot Table
  • Модул 3: Сортиране и филтриране в Pivot Table
  • Модул 4: Групиране
  • Модул 5: Настройки на полетата
  • Модул 6: Изчисления в Pivot Table
  • Модул 7: Допълнителни настройки на Pivot Table
  • Модул 8: Създаване на Pivot Chart

Преподавателят, който ще води онлайн курса е Валентина Стефанова. Тя е е сертифициран Microsoft Office Specialist (MOS):

  • Microsoft Office Specialist Master (MOS Master)
  • Microsoft Office Specialist Master (MOS Expert)

Валентина води курсове по най-популярните продукти от Microsoft Office пакета – Excel, Word, Outlook, PowerPoint. От 2014 г. е част от преподавателския екип на ITraining. Курсистите дават висока обратна връзка за водените от нея обучения.

Курсът „Всичко за Pivot таблиците в Excel“ ще се проведе в 2 дни:

  • 3-ти април, петък, от 10.00 ч. до 13.00 ч.
  • 6-ти април, понеделник, от 13.30 ч. до 17.00 ч.

Важно е да отбележим, че нашите онлайн курсове представляват истинскo обучениe  с преподавател, в реално време, в една обща „виртуална учебна зала“, където всички са в постоянна  връзка, могат да общуват в чат, в аудио, видео комуникация, както и да споделят екрани и учебни файлове.

Платформата, която ще използваме и е необходимо да имате инсталирана на вашия компютър, за да можете да участвате в онлайн курса е Microsoft Teams.
Дори досега да не сте я ползвали, работата с нея е сравнително лесна и интуитивна, а безплатната версия има всички необходими за едно качествено бизнес обучение функционалности. А ако работите с Office 365, Microsoft Teams е част от приложенията, включени в пакета.

Всеки с корпоративен или потребителски имейл адрес може да се регистрира за Teams. Тези, които нямат платен търговски абонамент за Office 365, ще имат достъп до безплатната версия на Teams.

Освен това Microsoft Teams работи с всички операционни системи – Windows, Mac, Android, iOS.
Повече за Microsoft Teams може да научите тук и тук. А от тук може да изтеглите кратко ръководство за работа с Teams в .pdf формат.

Цената на курса е 155.00 лв. (плюс ДДС); за физически лица цената е без начисляване на ДДС.

Ако желаете да платите по банков път, моля пишете ни с необходимата информация за издаване на фактура.

Може да платите чрез PayPal или кредитна карта:

 

 

За всякакви въпроси и допълнителни подробности, както и за детайлите за онлайн участие в тренинга, може да се свържете с директно с нас.

Форма за записване в курса:

    Вашето име (задължително)

    Вашият Email (задължително)

    Относно(не е задължително)

    Име за издаване на фактура (не задължително)

    ИД номер (не задължително)

    ИД номер по ДДС (не задължително)

    МОЛ (не задължително)

    Адрес (не задължително)

    Допълнителна информация (не е задължително)

     

    Прочетете още:

    Още публикации по темата: