Все още някои си представят използването на Microsoft Excel като работа с обикновена таблица, която помага за изработването на различни елементарни документи като фактури например. Но всъщност Microsoft Excel, особено версии 2007 и 2010 има десетки разнообразни функционалности, за които мнозина дори не подозират и служи отлично за обработка и анализ на информация и база данни.
Във връзка с това започвам серия от видео постове, които ще представят Microsoft Excel в една нова, по-различна светлина и ще разкрият как по-ефективно можем да го използваме в бизнеса.
В това видео разглеждам една функционалност, която е изключително лесна за усвояване и в същото време – много полезна и практична.
Структуриране на данни в Microsoft Excel с помощта на обект Таблица
Част от това, което видяхте може да се постигне без да организираме данните в Таблица, но ще са нужни повече действия и повече време, а и вероятността за грешка е по-голяма.